Despre noi Camere Servicii Tarife Informații Evenimente Galerie Contact

Victoria Resort

Hotel & Restaurant All inclusive
Victoria Resort
SOSIRE

CONDIȚII GENERALE DE CAZARE

  1. Ziua hotelieră începe la ora 18:00 (ora de la care camera poate fi ocupată/check-in).
  2. Ziua hotelieră se termină la ora 12:00 din ziua succesivă check-in-ului (ora la care trebuie eliberată camera/check-out). Dacă depășiți această oră, veți fi taxat pentru încă o noapte de cazare.
  3. În cazul în care ați achiziționat un sejur prin intermediul unei agenții de turism, vă rugăm să verificați dacă numele dumneavoastră, datele de check-in si check-out și planul de masa pentru care ați optat sunt precizate corect pe voucherul emis de către agentul de turism.
  4. Servirea meselor în regim bufet se face între anumite ore:
    • Mic dejun      07:30 – 09:30;
    • Dejun             12:30 – 14:30;
    • Cina               19:30 – 21:30.
  5. Toti turistii cu allinclusive vor avea sezlongurile asigurate pe plaja in functie de numarul camerei. Primele randuri de pe plaja vor fi rezervate pentru camerele superioare ( etajele 8 si 9) si apartamente.
  6. Clienții care achiziționează pachete „demipensiune” sau „all inclusive” vor primi la recepție brățări de identificare, începând cu ora 18.00 în ziua check-in-ului. Numai în baza acestor brăţări este permis accesul la bufet, în restaurant, la barul de pe terasă, la celelalte facilităţi gratuite/incluse din cadrul resort-ului.
  7. Pentru a evita aglomerația, accesul în restaurant se va face în serii. Locurile la masă vor fi repartizate în funcție de numărul camerei. Pe parcursul întregului sejur, turiștii vor  avea același loc.
  8. Din motive ce privesc siguranța și sănătatea oaspeților noștri, vă facem cunoscut faptul că produsele alimentare și băuturile incluse în pachetele noastre sau comandate a la carte se vor consuma numai în incinta Restaurantului Victoria.
  9. Ținuta de plajă este strict interzisă în incinta hotelului și în restaurant.
  10. În fiecare cameră există o fișă de inventar pe care vă rugăm să o verificați la preluarea camerei. Obiectele lipsă vor fi anunțate la recepție. Deteriorarea de către turiști a oricărui obiect de inventar atrage după sine răspunderea financiară la valoarea afișată atât la recepție, cât și în lista de inventar a camerelor. Nu este permisă scoaterea din hotel a obiectelor de inventar, ca de exemplu prosoapele, cearceafurile etc.
  11. NU EXISTĂ FRIGIDERE ÎN CAMERE, CI NUMAI RĂCITOARE DE TIP MINIBAR, ACESTEA NEFIIND ÎN MĂSURĂ SĂ PĂSTREZE ALIMENTE, cu atât mai puțin păstrarea alimentelor pentru sugari și copii mici. Având în vedere că nu sunt condiții de păstrare în echipamente cu regim termic controlat, ACCESUL ÎN HOTEL CU ALIMENTE SAU BĂUTURI DIN EXTERIOR ESTE INTERZIS!
  12. Minibarurile din camera sunt încărcate cu băuturi răcoritoare diverse, bere, vinuri, dulciuri, alune etc. – CONTRA COST. Toate aceste produse sunt precizate în fișa de consum a minibarului iar scoaterea acestora din răcitor va fi considerată ca și intenție de consum, determinând încărcarea valorii produselor lipsă din minibar în contul camerei, solicitându-se clientului achitarea acestora.
  13. În camerele duble pot fi cazate maxim 2 persoane adulte și un copil de până la 10 ani în același pat cu părinții. Pentru al doilea copil sub 10 ani se va achita 50% din valoarea pachetului achiziționat de adult. Pentru copiii cu vârsta între 10 și 16 ani se va achita 70% din valoarea pachetului achiziționat de adult. Persoanele peste 16 ani vor achita valoarea integrală a pachetului achiziționat de adult.
  14. Accesul cu animale de companie este permis la cerere pentru costul suplimentar de 100 lei/noapte. Animalele de companie vor beneficia de meniu în cameră, accesul acestora în restaurantele ori în celelalte puncte de preparare ori servire a produselor alimentare din cadrul Resort-ului (terasă, bar, bucătarie) fiind strict interzis!
  15. În cadrul serviciilor turistice nu sunt incluse locurile de parcare pentru autoturismele turiștilor și nici paza autoturismelor. Parcarea autoturismelor se poate face contra cost în parcarea Resort-ului, în limita locurilor disponibile, sau pe locurile de parcare publice, proprietatea Primăriei Municipiului Constanța.
  16. Activitatea teraselor și restaurantelor din jurul hotelului nu se află sub administrarea hotelului, fiind activități private independente. Respectarea de către aceste terase a normelor și regulilor de exploatare stabilite pentru perioada estivală este la unica decizie a administratorilor acestor localuri, hotelul neputând fi răspunzător de abaterile acestora, depășirea nivelului admis de sonorizare sau a orelor limită convenite. Administratia hotelului face toate eforturile să impună regulile generale.